جول اوستین، کشیش روانشناس خنده رویی که ۱۰۰ میلیون بیننده دارد

474

در سال ۱۹۹۹ پس از مرگ جان اوستین، پسر کوچکش جول اوستین پا پیش گذاشت و کشیش ارشد کلیسای لیکوود (بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا) شد.

جول اسکات اوستین که در سال ۱۹۶۳ میلادی در ایالت تگزاس آمریکا به دنیا آمده است، یک مجری تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیکوود است. سخنرانی‌های او بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. سخنرانی‌های او بیشتر به توصیه های روانشناسانه شباهت دارد و اصلا مختص به مسیحیت نیست. او در سخنرانی‌هایش سعی می کند نگرش و باورهای مثبت ما را تقویت کند.

جول اوستین هر هفته در کلیسا، جلوی ۱۶ هزار نفر سخنرانی می‌کند که مخاطبانش، او را با نام کشیش خنده رو می شناسند. او با استفاده از روش‌های فن بیان سخنانش را با طنز همراه می‌کند طوری که مخاطب حین گوش کردن به سخنرانی‌های اومتوجه گذشت زمان نمی‌شود.

بخشی از بهترین سخنان جول اوستین:

کلمات ما از قدرتی خلاقانه برخوردارند.هرگاه واژه ای بر زبان می آوریم، چه خوب و چه بد، به آنچه می گوییم جان می دهیم. بسیاری از مردم درباره خودشان، خانواده شان و آینده شان چیزهای منفی می گویند. حرف هایی مثل: «هرگز موفق نخواهم شد. این بیماری مرا از پا خواهد انداخت. اوضاع کار آنقدر خراب است که گمان نمی کنم از پسش برآیم.»
این افراد نمی فهمند که دارند آینده شان را پیشگویی می کنند. در کتاب مقدس آمده است: «ما میوه کلمات خود را می خوریم.» این جمله بدان معنی است که ما آنچه را می گوییم، به دست می آوریم.
نمی توانید از شکست حرف بزنید و انتظار پیروزی داشته باشید. نمی توانید از کمبودها صحبت کرد و انتظار وفور داشت. شما همان چیزی را می آفرینید که می گویید. اگر می خواهید بدانید که پنج سال دیگر در چه حال خواهید بود، به آنچه درباره خودتان می گویید، گوش کنید.

در وبسایت جول اوستین، او خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی معرفی می کند. او در قسمت دیگری در معرفی خودش اظهار داشته که: ما با ارئه نیازهای اساسی مانند غذا، لباس و وسایل پزشکی به کسانی که نیاز دارند، این امید را با دیگران به اشتراک می گذاریم.

جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیر گذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته است که تمامی این کتاب ها در صدر کتاب های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته اند و بعضی از آنها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب های نیویورک تایمز بوده اند.

از جمله آثار جول اوستین می توان به :

۱۰ قانون موفقیت

افراد مناسب

خالی شدن از احساسات منفی

درخواست بزرگ داشته باشید

رهایی از افکار محدود کننده

رویاهایتان را به یاد داشته باشید

زمان مناسب

زندگی بدون ستیزه

زندگی بدون وابستگی

زندگی در صلح

زندگی شاد

زندگی لذت بخش

قدر خودتان را بدانید

قدرت من هستم

کلمات شما به واقعیت تبدیل می شوند

منظم شوید

تمامی آثار جول اوستین به صورت کتاب صوتی از طریق نوار نیز قابل دریافت است.

اولین کتاب جول اوستین به نام “بهترین زندگی شما” در سال ۲۰۰۴ به چاپ رسید که بلافاصله در صدر کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفت. کتاب قدرت من هستم در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است که پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب جول اوستین بوده است. این کتاب دارای ۱۸ فصل است، جول اوستین در این کتاب به صورت کامل در مورد قدرت کلام و “من هستم” هایی که بر زبان می آوریم صحبت کرده است. جول اوستین در این کتاب تمام تلاش خود را می کند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده است.

در ویدئو زیر بخشی از سخنرانی جول اوستین مربوط به کتاب قدرت من هستم را می توانید تماشا کنید:

 

دانلود ویدیو

 

دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم

نظرات بسته شده است.