قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار / دو قدم تا سیمرغ
دو قدم تا سیمرغ و نوار

دو قدم تا سیمرغ

حضور نوار در دو قدم تا سیمرغ

جشنواره فیلم فجر همه ساله و در بهمن ماه، شور و هیجانی بی‌وصف بپا می‌کند. این شور و حال، در کنار برگزاری برنامه‌های مختلف حاشیه جشنواره، گاهی بیش از پخش فیلم‌ها مورد توجه فیلم‌دوستان قرار گرفته و توجه خیل عظیم سینماروها را به خود معطوف می‌کند.

امسال به مناسبت برگزاری جشنواره فیلم فجر، نوار با همکاری فیلم‌نت و ریحون رویداد «دو قدم مانده تا سیمرغ» را در  پردیس سینمایی ملت  در تاریخ ۴ تا ۹ بهمن برگزار کرد.

در این رویداد که با حضور چند تن از عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره و مجری برنامه انجام شد، گروه گپ و گفتی را آغاز کرده و در ادامه با پخش تیزر، عکس، آنونس و بخش‌هایی از فیلم، از منظری خاص به توصیف و معرفی اثر پرداخت.

هدف نوار، فیلم‌نت و ریحون از برگزاری رویداد «دو قدم تا سیمرغ»، رونمایی از آثار ارزشمند سینماگران شرکت‌کننده در جشنواره و کمک به مخاطب برای انتخاب فیلم‌های مورد علاقه برای به تماشا نشستن آنها در جشنواره بود و می‌توان گفت تشخص جهانی هر اثر سینمایی به واسطه برگزاری چنین رویداد‌هایی در جهان مشخص می‌شود. برگزاری «دو قدم تا سیمرغ» را می‌توان گامی مثبت در جهت رشد اقتصادی آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطب با توجه به سطح کیفی دانش و علاقمندی دانست که بر ذائقه مخاطب نیز به شدت تاثیرگذار است.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

«دو قدم  تا سیمرغ»، برنامه‌ای است که از سال‌ها پیش نیازه ضروری اثر و مخاطب بوده است و برگزاری چنین رویداد‌هایی را می‌توان موجب وصل و تقویت ارتباط میان این دو دانست که در نهایت و براساس اطلاعات حقیقی و آگاهانه به سنجش و تصمیم‌گیری منجر خواهد شد.

اگر هالیوود امروزه سینمای جهان را قبضه کرده است، تنها کیفیت در آن نقش ندارد؛ بلکه معرفی و تشخیص ذائقه مخاطب و هدایت او در کنار بازاریابی و برندسازی نقشی مهم و کلیدی در رشد سینمای هالیوود داشته تا جاییکه کمتر سینمایی در جهان قدرت رقابت با او را پیدا می‌کند.

Powered by themekiller.com