زنان شیفته

184

کتاب زنان شیفته نوشته رابین نوروود نامه ای است از یک بانو به عاشقان غم دیده و ناراحت از بی مهری عشقشان.
می توان عاشق شد ولی نمی توان احساس واقعی خود را بر دیگری تحمیل کرد.
می توان برای او آب شد اما نمی توان او را نگران کرد.
می توان برای دوری اش اشک ریخت اما نمی توان امیدوار کردن را از او خواست.
می توان فریاد زد اما نمی توان توجه اش را جلب کرد.
می توان غمگین بود اما نمی توان دلسوزیش را التماس کرد.
می توان گلدان بود اما نمی توان گل داشت.
می توان اسمش را نوشت اما نمی توان خواند .
برای افراد زیادی اتفاق می افتد که با محبت زیاد و علاقه مندی به فردی دیگری زندگی خود را سپری کنند و حتی ذره ای هم از این محبت های داده شده را پس نگیرند، رابطه آنها یک طرفه است و دست به هر اقدامی برای درست کردن رابطه آن را خراب تر می کند . آنها نمی دانند که رفتار آنها مهر بی تناسب نام دارد و بر آن پافشاری می کنند آن هم با تمام عشق و علاقه ی که دارند. این مسیر درستی نیست و ریشه این مسیر غلط در دوران کودکی قرار دارد. برای هر فردی ممکن است در دوره های خاصی مشکلاتی به وجود بیاید و فرد را دچار کم بود توجه و محبت می کند و این کم بود محبت با ما بزرگ تر می شود و ما آن را با خود خواهیم داشت و در ارتباطات خود با فردی که به آن علاقه داریم سعی در جبران گذشته می کنیم آن هم بی تناسب با موقعیت حال و این شیوه رفتار نادرست، بر عکس خواست ما تبدیل به جدایی و حتی نفرت می شود.
پس اگر از بی مهری های عشقتان در رنج هستید باید سوال های را همراه خود داشته باشد و به آنها فکر کنید مثل اشکال کار کجاست؟ من چرا این چنین دلبسته او شدم؟ و چرا او مرا دوست نمی دارد؟ آن زمان خواندن یا گوش دادن به کتاب زنان شیفته اثر رابین نوروود راهکارهایی را به شما نشان خواهد داد که آرامشی عمیق را برایتان به ارمغان خواهد آورد، دوست عزیز شما به این آرامش احتیاج دارید تا بتوانید وقایع اطراف خود را بهتر و درست تر درک کنید.
کتاب زنان شیفته به شما خواهد گفت چرا ؟و چطور؟در این وضعیت افتاده اید و چگونه می توانید با کمک خواستن از خود و دیگران ناراحتی های عمیق خود را تسلی دهید.

نظرات بسته شده است.