هنر شناخت مردم

735

هر روز با افرادی آشنا می شویم و هر از چندگاهی با افرادی قطع رابطه می کنیم، دوستانی را بعد از سالیان دراز بهتر می شناسیم و دوستی را از دایره نزدیکان خود دور می کنیم در واقع ما شیوه خاصی را برای رفتار های خود انتخاب کرده ایم که بر اساس شخصیت ما شکل گرفته است شخصیتی که تغییر آن اگر نخواهم بگویم غیر ممکن اما بسیار سخت خواهد بود اما چرا تغییر ؟ اگر بپذیریم که همه و حتی ما در شخصیت خود دارای نقاط ضعف و قدرت هستیم آن زمان، زمانی است برای پیشرفت و شناخت مردم هنری خواهد بود یاری رسان.

در کتاب هنر شناخت مردم اثر باربارا تیگر شما می توانید تیپ های شخصیتی متفاوتی را بشناسید و خود را در ۱۶ تیپ پیدا کنید با نقاط ضعف و قوت هر تیپ آشنا شوید و از آنها برای بهبود کارکردهای خود استفاده کنید و در نهایت می توانید با افراد متفاوت، متفاوت از تیپ خود برخورد کنید و این انعطاف پذیری کلید و شاید راز موفقیت شما خواهد بود.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با خود بگویید که چرا در فلان پروژه نتوانستم بهتر عمل کنم و یا فلان رابطه را نتوانستم نگاه دارم در این صورت خواندن کتاب هنر شناخت مردم اثر باربارا تیگر می تواند شما را به بهترین شکل کمک کند تا الماس درون خود را به بهترین شکل صیقل دهید.

دانلود کتاب های صوتی روانشناسی و خودشناسی

با ورود به بخش روانشناسی و خودشناسی وبسایت نوار می توانید به تمامی کتاب های صوتی این دسته از جمله شیوه های نوین رهبری استیو جابز، گوگل چگونه کار می کند، رموز فروش موفق، قورباغه را بخور و … دسترسی داشته باشید.

دانلود

نظرات بسته شده است.