آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

344

آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی را بهتر است با این اسم نام برد : مجموعه ای از بهترین مهارت های ارتباطی در کتابی کوچک، در این اثر بحث بر سر بهترین شیوه های به کار گیری مهارت های ارتباطی و درک شناخت و ریز فاکتورهایی است که ما باید در دو کلیت اصلی آنها را مورد بررسی قرار دهیم یکی آن مجموعه تکنیک های هستند که با یادگیری آنها می توان بر ضعف های خود فائق شد و دیگری موقعیت سنجی و شناخت مردم در اجتماعات است که باید با توجه به آنها اقدام به اجرا یکی از تکنیک ها کرد.

در هر فصل کتاب آیین دوست یابی ما با یکی از بحث های مهارت های ارتباطی آشنا می شویم که با آوردن نمونه های واقعی از زندگی های حقیقی، ملموس و جذاب تر شده است. دیل کارنگی افرادی را به عنوان نمونه و مثال در کتاب خود وارد کرده که از نوابغ عصر خود هستند و دیگرانی که بانی تغییرات بزرگ در دنیا شده اند و روایت گویی از زندگی این افراد به شیوه تحلیلی بر گیرای و اثر بخشی کتاب آیین دوست یابی می افزاید و اثر را لذت بخش تر می نماید.

در نهایت شما با خواندن کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی توان شناخت موقعیت و انتخاب تکنیک لازم را خواهید داشت و با اعتماد به نفس بالا که نشات گرفته از دانش افزون شده شما است ، می توانید کارکرد های ارتباطی خود را به رخ دیگران بکشید و از مهارت های خود لذت ببرید.

دانلود کتاب های صوتی روانشناسی و خودشناسی

با ورود به بخش روانشناسی و خودشناسی وبسایت نوار می توانید به تمامی کتاب های صوتی این دسته از جمله شیوه های نوین رهبری استیو جابز، گوگل چگونه کار می کند، رموز فروش موفق، قورباغه را بخور و … دسترسی داشته باشید.

دانلود

نظرات بسته شده است.