راهنمای چم و خم نویسندگی

چم و خم نویسندگی چیست؟

0 533

نویسندگی شغلی‌ست که در کنار خلبانی، پزشکی و مهندسی، از همان سنین کم آرزوی خیلی‌هاست. رویای نوشتن چیزی‌ست که افراد بسیاری آن را در سر می‌پرورانند. شاید بتوان دلیل این علاقه را در نفس نوشتن جستجو کرد. وقتی می‌نویسیم، تمام چیزهایی که اطرافمان هست را فراموش می‌کنیم و پا به دنیای جدیدی می‌گذاریم. نویسندگی می‌تواند به ما کمک کند برای چند دقیقه هم که شده مشکلات کوچک و بزرگ اطرافمان را فراموش کنیم و پا به دنیای جدیدی بگذاریم. در کنار همه‌ی این ویژگی‌های مثبت که برای آن ذکر می‌کنیم. باید به این نکته هم اشاره کرد که نوشتن هم مانند هر مهارت دیگری نیاز به یادگیری دارد. همچنین استعداد ذاتی تنها پله‌ای از مسیر موفقیت در نوشتن است و مهم‌تر از آن، زمانی‌ست که برای تمرین کردن می‌گذاریم.

آموزش نویسندگی

در مجموعه‌ی چم و خم نویسندگی، قدم به قدم با تمرین‌های نوشتن آشنا می‌شویم، گاهی به دنیای نویسندگان بزرگ سفر می‌کنیم و گاهی خودمان قلم به دست می‌گیریم.

این مجموعه تنها مناسب افرادی که می‌خواهند نویسندگی را آغاز کنند نیست بلکه به تمام افراد، نگاهی نو برای توجه به جزییات می‌دهد.

در چم و خم نویسندگی، بیش از هر چیز با خودمان آشنا می‌شویم.

اینجا می‌توانید قسمت‌های مختلف چم و خم نویسندگی را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که تمرینات هر بخش را در زمان همان بخش انجام دهید:

چم و خم نویسندگی قسمت اول – آداب و رسوم

چم و خم نویسندگی قسمت دوم – شروع کنید!

چم و خم نویسندگی قسمت سوم – سوژه یابی

چم و خم نویسندگی قسمت چهارم – کدام سوژه برای نوشتن بهتر است؟

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.