رازهای میلیونرهای خودساخته اثر برایان تریسی

0 42

موفقیت قابل پیش بینی است!

پولدار شدن آرزوی همه‌ی ما از کودکی تا جوانی و میانسالی است. اما چگونه می‌توان این آرزو را محقق کرد؟ با زیاد کار کردن؟ با زود وارد بازار کار شدن؟ با پایین آوردنِ توقعات؟ و یا با هوشمندانه کار کردن؟ همه‌ی ما داستان‌های زیادی از میلیونرهای خود ساخته‌ای شنیده‌ایم که تجارت و کار کردن را از زیرزمین یا گاراژ خانه‌شان شروع کرده‌اند و تنها در مدت زمان کوتاهی تجارت خود را گسترش داده و به سودِ خوبی رسیده‌اند. اما چگونه؟ برایان تریسی مشاور اقتصادی مشهور، این بار در کتاب «رازهای میلیونرهای خودساخته» ۲۱ رازِ میلیونرهای خودساخته را بازگو می‌کند که با تکیه بر آن‌‌ها نه تنها می‌توان پولدار، بلکه می‌توان تبدیل به یک میلیونر شد!
برایان تریسی نیازی به معرفی ندارد. نام او یادآورِ تمام کتاب‌‌ها و سخنرانی‌هایش در سراسر جهان است، با لبخندی مشهور و روحیه‌ای شکست ناپذیر. او در این کتاب تجربه‌‌ی سال‌‌ها تحقیق روی افرادِ موفق و متکی به خود در زمینه تجارت و مشاوره‌ با مدیران شرکت‌‌های بزرگ و خودساخته را در ۲۱ فصل گردآوری کرده ‌است و از ۲۱ رازِ میلیونرهای خودساخته می‌گوید، از افرادِ متکی به خود و سخت کوشی که از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهدافِ از پیش تعیین شده‌شان دست بر نداشته‌اند.
برای تاثیر بیشتر در هر فصل با تمرینات عملی روبرو هستید. فکر کردن به آینده و نوشتنِ آنچه آرزو دارید داشته باشید. به روی کاغذ آوردنِ موقعیتِ فعلی‌ و استعدادیتان و برنامه ریزی برای استفاده از آنچه در توان دارید به منظور قرار گرفتن در مسیرِ درست موفقیت.

رویاهای بزرگ داشته باشید…

برایان تریسی در جمع بندی کتاب این‌طور می‌گوید که؛ موفقیت نه به شانس ربط دارد و نه به تصادف و نه به اینکه در زمان مناسب در جای مناسب باشید. موفقیت مثل طلوع آفتاب از شرق و غروبش در غرب قابل پیش بینی است. با به کارگیری اصولی که در این کتاب یاد گرفته‌اید به جلوی صف زندگی خواهید رفت. نسبت به کسانی که این راه‌حل‌ها و روش‌ها را بلد نیستند یا به کار نمی‌گیرند، مزیت فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که به شما تا آخر زندگی‌ و دوره‌ی کاری‌تان، شور پیروزی می‌دهد. استعدادها و توانایی‌تان بزرگ‌تر از هر چیزی است که تا به حال شناخته یا به کار گرفته‌اید. درونتان این توانایی را دارید که در زندگی‌تان به چیزهای عالی دست پیدا کنید. مسئولیت عظیمتان این است که رویاهای بزرگ داشته باشید، تعیین کنید دقیقا چه می‌‌خواهید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. راه‌حل‌های آموزش داده شده در این کتاب را به کار بگیرید، هر روز در جهت رویاها و هدف‌هایتان اقدام کنید و مصمم شوید که هرگز و هرگز تسلیم نشوید و وقتی این کارها را بکنید، خودتان را در مسیر درست قرار داده‌اید. هیچ چیز نمی‌تواند جلویتان را بگیرد و موفقیت‌ِ شما اجتناب ناپذیر است.
با گوش دادن به این کتاب، دیگر موفقیت و میلیونر شدن را رویا و آرزویی دست نیافتنی نمی‌دانید چرا که به خوبی متوجه خواهید شد که موفقیت تصادفی نیست و با برنامه‌ ریزی دقیق و سخت کوشی همه چیز امکانپذیر است، حتی میلیونر شدن! فراموش نکنید؛ که شما همان چیزی می‌شوید که بیشتر وقت‌ها به آن فکر می‌کنید.

 

کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته اثر برایان تریسی را می توانید از سایت نوار دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.